Prowadzenie firmowego archiwum to wyzwanie, które wymaga zaangażowania i spełnienia wymogów RODO, a przy tym generuje wysokie koszty. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na korzystanie w tym zakresie z outsourcingu. Rhenus Office Systems Poland - lider niszczenia, archiwizacji i zarządzania dokumentami - dostrzega rosnące zainteresowanie swoimi usługami i otwiera nowy oddział w Gdyni. Co o nim wiadomo i dlaczego warto skorzystać z usług tej firmy?

Rhenus Office Systems Poland z oddziałem w Gdyni
Firma Rhenus Office Systems Poland posiada już niszczarnie w Nadarzynie, Chorzowie, Poznaniu i Bielanach Wrocławskich. Prowadzi także archiwa w wielu miastach, obecnie także w Trójmieście, gdzie powstała nowa niszczarnia, spełniająca najwyższe standardy bezpieczeństwa. Dzięki temu, jeśli prowadzisz firmę w tym regionie, Twoje dokumenty szybciej trafią do lokalnego oddziału Rhenus Office Systems Poland.
Firma oferuje kompleksową obsługę dokumentów fizycznych. Zapewnia przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa (certyfikaty ISO 27001 i ISO 9001) oraz zgodność z wymogami prawnymi, w tym RODO. Rhenus Office Systems Poland dysponuje nowoczesną infrastrukturą, a usługi obejmują niszczenie dokumentów zgodne z normą ISO 21964, archiwizację oraz zarządzanie dokumentacją w zależności od potrzeb klienta.
Pełna lista wszystkich oddziałów Rhenus Office Systems Poland jest dostępna na oficjalnej stronie internetowej firmy: https://www.rhenus-office.pl/.
Dlaczego przedsiębiorcy decydują się na współpracę z Rhenus Office Systems Poland?
Pozycja lidera w branży archiwizacyjnej w Polsce wynika m.in. z dużego doświadczenia Rhenus Office Systems Poland. Firma realizuje takie usługi od ponad 20 lat! (Poza archiwizacją dokumentów papierowych i elektronicznych marka oferuje również usługi takie jak przechowywanie dokumentów różnego typu, niszczenie dokumentów oraz nośników informacji, a także wsparcie w obsłudze archiwów zakładowych i digitalizację dokumentacji). Dzięki podjęciu z nią współpracy klienci nie tylko odciążają swoją kadrę od obowiązków związanych z prowadzeniem archiwum. Ponadto, jak marka Rhenus Office Systems Poland wyliczyła, wypracowują oszczędności na poziomie około 30%. Założenie nowego oddziału w Gdyni to szansa dla pomorskich przedsiębiorców na skorzystanie z usług lidera rynku w Polsce! Poznaj usługę profesjonalnej archiwizacji dokumentów oferowaną przez Rhenus Office Systems Poland - dzięki niej Twoje dane będą bezpieczne, a zarządzanie dokumentacją w firmie stanie się prostsze i zgodne z RODO: https://www.rhenus-office.pl/uslugi/archiwizacja-dokumentow/. Coraz więcej przedsiębiorców wybiera to rozwiązanie, by chronić swoje informacje i usprawnić codzienne procesy.
Dzięki współpracy przedsiębiorcy nie narażają się na kary za złamanie przepisów RODO ze względu na nieodpowiednie przetwarzanie danych osobowych. Poza tym Rhenus Office Systems Poland realizuje usługę niszczenia dokumentacji zgodnie z międzynarodową normą ISO/IEC 21964. Nakłada ona określone obowiązki m.in. na firmy, które wykonują profesjonalną utylizację takich zasobów.
Poza tym wszystkie niszczarnie Rhenus Office Systems Poland są wyposażone w kontrolę dostępu osób i pojazdów. Mają zapewnioną całodobową ochronę i monitoring, a także system przeciwpożarowy i przeciwwłamaniowy. Pojazdy z dokumentami wjeżdżają prosto na monitorowaną halę, gdzie rozładowywane są bezpieczne pojemniki, oznaczone kodami kreskowymi. Wszystko odbywa się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Przebieg procesu niszczenia dokumentów opisano pod linkiem: https://www.rhenus-office.pl/uslugi/niszczenie-dokumentow.
Prowadzisz firmę w Gdyni lub okolicy? Skorzystaj z oferty nowego oddziału Rhenus Office Systems Poland. Przekaż opiekę nad dokumentami profesjonalistom - zaoszczędź i ogranicz swoje obowiązki w tym zakresie do minimum.
Więcej na https://www.rhenus-office.pl/
Źródło informacji: Rhenus Office Systems Poland